نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

تولدت مبارک سه ساله ی من

1392/2/31 8:31
نویسنده : مامان
345 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینم،
امروز درست سه سال از بهار زندگیت می گذره شکوفه قشنگم ...
سه ساله که زندگی من و بابا با عطر نفس های تو آمیخته شده گل بهاری من ...
سه ساله که اسم قشنگت تو شناسنامه قلبم حک شده و همه جا با خودم میبرمش پاره تنم ...
سه ساله که با قدمهای کوچیکت خیر و برکت زندگیمون رو چند برابر کردی فرشته آسمونی ...
سه ساله که با بند بند انگشتای ظریفت موسیقی محبت و عشق برامون مینوازی عشقم ...
دختر نازم انتظار لحظه تولدت برام شیرین و پرخاطره ست، سه ساله که تقویم سال نو رو که میگیرم اول روز تولد تو رو پیدا میکنم ...
خدای بزرگ و مهربونم فقط تو میدونی توی دلم چی میگذره، گفتنی ها زیاده و قلم من از نوشتن عاجز ...
سه ساله که بهم یه امانتی عزیز دادی و میدونم کوتاهی های زیادی توی نگهداریش داشتم ولی همیشه امیدم به لطف و بخشش و یاری همیشگیت بوده و هست ...
کوچولوی نازنین و  دوست داشتنی من تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان شايان و پرنيا
31 اردیبهشت 92 9:31
تولدت مبارك


ممنونم خاله مهربون
مامان آناهیتا
31 اردیبهشت 92 9:58
سلام عزیز خاله تولدت مبارک نازنین من

به مامان و بابات هم تبریک میگم




سلام، ممنونم خاله مهربون
مامان و بابا هم از شما تشکر میکنند
پریا
31 اردیبهشت 92 11:00
سلام نیکا جان امروز تولدته ومن تولدت رو تبریک میگم انشاا...
1000000000000000000000000000000
ساله بشی عزیزم .یه دکتر مهندس توزندگیت بشی انشاا..
نی نی
به وبلاگ من هم بیا عزیز دلم خیلی خوشگلی نام وبلاگ : خاطرات یک پری استثنایی ... تو گوگل سرچ کنی میاد


سلام
ممنونم دوست عزیز، حتماً به وبلاگتون سر میزنم اما کاش آدرس گذاشته بودین
مامان شايان و پرنيا
31 اردیبهشت 92 12:00


هزار بار مباركه


خيلي ممنونم عزیزم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
31 اردیبهشت 92 16:02
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


خیلی ممنونم
هیراد و عمه لیلاش
31 اردیبهشت 92 21:01
عزیزم تولدت مبارک
انشاالله جشن 100 سالگیت به سلامتی و شادی



ممنونم خاله مهربون
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
1 خرداد 92 15:32
سلام ممنون بابت پبامتون
با اجازتون من شما رو لینک کردم
خوشحال میشم شما هم محمد پارسا رو لینک کنید


سلام دوست عزیزم
ممنونم، لطف کردید، حتما اینکارو میکنم
سحر مامان سودا
2 خرداد 92 20:41
تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی ایشالا 120 ساله شی و در کنار مامان و بابا بهترینها رو داشته باشی


ممنونم خاله سحر مهربون، سودا رو ببوس
مریم مامان باران
3 خرداد 92 23:06
عزیز دلم تولدت مبارک. امیدوارم همیشه در کنار بابا و مامان مهربونت شاد و خندون باشی دخترک مهربون و با احساس ما.

نقاش کوچولو امیدوارم صد سالگیت رو جشن بگیری و میبوسمت.

بارانم تبریک میگه بهت.


ممنونم خاله مهربون
مرسی مریم جون، خیلی لطف کردی، بارانم ببوس زیاد
مریم جون
4 خرداد 92 16:07

تولد دختر نازت مبارک ببخشید دیر پیام دادم.این بوسا برا نیکا کوچولو



مرسی مریم جون، خیلی لطف کردی عزیزم
مریم مامان آراز
6 خرداد 92 8:52
سلام عزیزم..تولد دختر گلت مبارک باشه ...ایاشلا همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشین..

ممنون که وبلاگ ما سر زدی خاله جون ..بازم بیا خوشحال میشیم..


سلام، ممنونم عزیزم
خواهش می کنم، چشم سعی می کنم هروقت فرصت شد سر بزنم و از دیدن عکسای گل پسرت لذت ببرم
مامان سورنا
6 خرداد 92 16:12
تولد نیکا خیلی خیلی مبارک باشه با تاخیر تو وبلاگش و بارش بهترینها رو آرزو می کنم در کنار تو و بابای مهربونش.....پست خیلی با احساسی بود و چند بار خوندمش...دست گلت درد نکنه و من مطئنم تو کوچکترین کوتاهی در نگهداری این امانت نکردی.


ممنونم عزیزم
تو همیشه به من و نیکا لطف داری، خدا کنه اینطور باشه که میگی سمیه جون
سورنای عزیزم رو ببوس
مامی سمیرا
7 خرداد 92 23:52
تولد نیکا جوجوی کوشولو مبارککککککککککککک

منم دو تا نیک نام دارم... که اس یکیش نیکاست!
اسم آبجیشم نیکیه...


ممنونم عزیزم
میدونم سمیرا جون، توی پیونده های من هستی، ببوس دوقلوهاتو
سودی
13 خرداد 92 2:22
چه پست قشنگی گذاشتی... سه ساله شدنت مبارک نیکای عزیزم


خواهش مي كنم، ممنونم عزیزم
مامان هستی
14 خرداد 92 14:19
تولدت مبارک نیکای نازنازی،االبته با تاخیر
مامان جون چه پست قشنگ وبااحساسی گذاشتی مامان مهربون،ان شاالله همیشه زیرسایه شما شاد وزنده باشه .ببوس خانم خوشگله رو

ممنونم دوست گلم، انشالله سایه تو هم همیشه بالا سر هستی عزیزم باشه، تو هم نازگلت رو ببوس و ممنونم سر میزنی
پرهام ومامانش
27 خرداد 92 15:21