نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

مهمان کوچک، میزبان کوچک

1395/12/10 11:27
نویسنده : مامان
378 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بود که می گفتی مامان سه تا از دوستام رو دعوت کردم پنجشنبه بیان خونمون، آدرس دادم بهشون، منم می گفتم باشه، پرسیده بودی که روز کاریم هست یا نه که ساعت رو بهشون اعلام کنی، منم فکر می کردم بازیه و همین طوری یه چیزی تو عالم بچگی با دوستات گفتین ...

روز چهارشنبه دیدم داری جدی جدی می گی فقط آذین میاد، آدرس رو هم دقیق دقیق داده بودی و گفته بودی ساعت 9 بیاد، بازم خیلی جدی نگرفتم یعنی گفتم خوب اگه مامانش بخواد بیاردش حتماً زنگ  می زنه دیگه ...

تا اینکه صبح پنجشنبه دیدم مادر آذین زنگ زد و اونم با تعجب و خنده گفت که اومدم سر کار آذین زنگ زده و یادآوری کرده که امروز یادت نره منو ببری خونه نیکا ...

خیلی با نمک بود انگار هر دوی ما، شما رو جدی نگرفته بودیم اما شما جدی جدی بودین، خلاصه اینطوری شد که برای اولین بار خودت مهمون دعوت کردی و ساعت حدود هفت و نیم دوستت رسید و یه دو ساعتی با هم بازی کردین و خوش بودین، با اینکه باعث شدین چند ساعتی کارهای اسفند رو رها کنم اما شنیدن صدای خنده هاتون روح و روانم رو حسابی شاد کرد، اینم چند تا عکس از شما و دوست قشنگت آذین :

هفت اسفند ماه 95

هفت اسفند ماه 95

جشن بادبادک ها روز هجده بهمن هم با هم بودین :

هجدهم بهمن ماه 95

هجدهم بهمن ماه 95

امیدوارم دوستی تون پایدار باشه فرشته های کوچولو و دوست داشتنیبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)