نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

بهار و دوستان

1392/1/27 15:20
نویسنده : مامان
321 بازدید
اشتراک گذاری

این پست اختصاصی مربوط به ملاقات بهاری با چند تا از دوستان خوبمونه، دیگه توضیح زیادی هم لازم نداره ... انشالله همشون هرجا که هستن همیشه شاد و سلامت باشن ...

نیکا و یکتا در حافظیه لحظاتی بعد از اولین دیدار ...
بیست و یکم فروردین ماه سال نود و دو

بیست و یکم فروردین ماه سال نود و دو

بیست و یکم فروردین ماه سال نود و دو

بیست و یکم فروردین ماه سال نود و دو

نیکا و یکتا گلی در باغ ملی ...
بیست و یکم فروردین ماه سال نود و دو

بیست و یکم فروردین ماه سال نود و دو

یکتا هم همین دور و وراست ...
بیست و یکم فروردین ماه سال نود و دو

نیکا و باران و یکتا در مجتمع زیتون ...
بیست و دوم فروردین ماه سال نود و دو

بیست و دوم فروردین ماه سال نود و دو

نیکا و یکتا و باران در پارک شهر ...
بیست و دوم فروردین ماه سال نود و دو

بیست و دوم فروردین ماه سال نود و دو

بیست و دوم فروردین ماه سال نود و دو

حلما خانوم ناز که کمی دیرتر به بچه ها ملحق شد و متاسفانه نتونستم عکس زیادی ازش بگیرم ...
بیست و دوم فروردین ماه سال نود و دو

اینو هم نیکا از حلما گلی گرفته ...
بیست و دوم فروردین ماه سال نود و دو

یکتای ناز که تو قایق سواری افتخار نداد و همراهیمون نکرد ...
بیست و دوم فروردین ماه سال نود و دو

امیدوارم همیشه تن درست و سلامت باشید و بازم بتونیم روزهای قشنگ با هم بودنمون رو تو خاطراتمون ثبت کنیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سورنا
27 فروردین 92 17:28
ممنونم مامان جون برای این همه عکس خوشگل از بچه ها و روایت تصویری قرارها...یهویی احساس کردم بچه ها چقدر بزرگ شدن مخصوصا یکتا و نیکا که ندیدمشون خیلی وقته و حلما...باران رو چون می بینم تغییراتش کمتر محسوس بود.....
من عاشق اون عکس یکتا و نیکا شدم تو حافظیه که روی لبه دیوار نشستن و دستاشون تو دست همه...
راستی موهای دخترکا هم خیلی بلند شده.....
در ضمن این نیکای شما تیپ اسپرت بهش خیلی میاد.یعنی همونی که تو قرار اول تنش کردی رو خیلی دوست داشتم.

خواهش می کنم سمیه جون، آره واقعاً با عکس بزرگ تر شدنشون بیشتر به چشم میاد ماشالله.
اونجا دیگه خیلی با هم دوست شده بودن و منم خیلی اون عکس رو دوست دارم، نیکا هم فکر کنم مثل خودم تیپ اسپرت بیشتر از تیپ های خانومانه بهش میاد
خوشحالم که عکسا رو دوست داشتی دوست خوبم
ليلا مامان كيميا
27 فروردین 92 19:25
اخيش دلم باز شد با ديدن عكساي اين فرشته هاي كوچولو كه يكي از يكي نازترن

مرسي كه برامون عكس گذاشتي تا ببينيم،وروجكا همشون بامزه ان و عكساي قشنگي هم ازشون گرفتي

اميدورام سردرد خودتم با ديدن اين عكسا خوبدشده باشه


خواهش می کنم عزیزم، قابل شما رو نداشت
ممنونم برای سردردم، آره واقعاً این عکسا بهم انرژی داد
مامان بیتا
28 فروردین 92 12:12
هزار ماشالا به این کوچولوهای ناز و دوست داشتنی دلتون شاد و جمعتون گرم باشه همیشه.

مامان جون ممنونم .


منم از تو دوست خوبم ممنونم و امیدوارم شماها رو هم روزی از نزدیک ببینم

هدیه جووووووووووون
29 فروردین 92 12:55
سلام
به به شمع و گل و پروانه و بلبل همه جمعند



ممنونم، لطف دارید