نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

تولدت مبارک

1391/3/2 11:07
نویسنده : مامان
711 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دومين سال تولدت رو خونه ي مامان جون(خودت ميگي خونه ي مامان جون نه آقا جون) گرفتيم، مثل آخر هفته ها يا مهموني نوروز خاله ها و دايي ها و مامان بزرگ هم بودن ...
مامان جون زحمت شام رو کشيد و بقيه هم براي نصب تزيينات خيلي کمک کردن مخصوصاً خاله معصومه و رامين و امين ...

اون روز سرکار بودم و ماشینمون هم صبح خراب شد، دنگ و فنگی داشتیم، من و تو با آزانس رفتیم خونه مامان جون و بابا هم راهی تعمیرگاه شد که شب برای آوردن کیک برسه ...

خونه مامان جون خيلي وقت نيست رنگ شده سعي کردم تزيينات رو جوري درست کنم که اگه نشد به ديوار بزنيم هم باز بشه استفاده کرد، دلم ميخواست يه خونه داشتيم که براي تولدت همه جا رو تريين مي کردم و همه رو هم دعوت ...

شب خيلي خوبي بود و فکر ميکنم مثل تولد يکسالگيت توي ياد همه بمونه ...

شاتر دوريبنمون خراب شده و عکساي زيادي نتونستم بگيرم، يعني کلاً فکر کنم اين جور وقتا بهتره يه نفر مثل يه دوست فقط مسئول عکاسی باشه چون همه به نوعی درگیرن ...

به هر حال جشن تولدت پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه برگزار شد اینم یه تعداد عکس از اون شب ...
 
بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال نود و یک

فقط تعدادی زنبور با مهارت تمام روی دیوار چسبونده شد ...
بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال نود و یک

بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال نود و یک

اینم مهمون ناز ما که کمی دیر رسید (باران لپ لپی)
بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال نود و یک

اینم اصل کاری که قبل از هر کاری یکی از کادوها که شبیه مدادرنگی بود و الحق درست هم حدس زده بود رو باز کرده و وسط رقص و آوار بقیه پشت کاغذ همون کادو غرق در نقاشیه ...
بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال نود و یک

ای جانم باران که داری به نیکا میگی برقصه ...
بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال نود و یک

تنها عکسی که خانوم گلی سرش بالاست ...
بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال نود و یک

عکسای روی شاسی بخشی از کادوی خاله نرگسه که من خیلی دوستشون دارم(مثل همیشه کارت بی نقصه آبجی گلم)، اون دو تا عروسک به قول نیکا "چش قلنبه" هم بخشی از کادوی خاله معصومه ست که با بسته بندی شیکش توی عکس بعدی دیده میشه (میبینین چه خواهرای هنرمندی دارم ...)
بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال نود و یک

کیک تولد که سفارشی نیست و از همین کیک های ویترینی انتخاب شده ...
بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال نود و یک

اینم یکی از عکسای روی شاسی هست که خاله نرگس دیروز برام ایمیل کرد،(قربون این دخمل خاله های گل برم من)
هنر خاله نرگس

اینم عکس یه سری تزیینات قبل از استفاده
زنبورهای دیوار

لیبل های الکی

پفیلاها این تو خیلی خوشمزه تر شده بودن !!!!
پاکت های پفیلا

تخم مرغهای الکی

فرفره هایی که پیشنهاد دادم، خیلی هم آسونه ...
فر فره ها

توپ های کاغذی

شکلات های طلایی

کارد کیک بری

این جعبه دستمال کاغذی رو خیلی دوست دارم، اما تو عکس پیدا نیست ...
گلدان های الکی

اینا هم کادوی باران و نیکاست از طرف من، زنبورها به پیشنهاد نیکا روی بسته بندی چسبونده شد ...
کادوی نیکا و باران

ریسه مثلاً ...

بازم الکی

خوب و خوش باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهسا
2 خرداد 91 11:20
مثل هميشه همه چيز عالي بود
اميدوارم هميشه جمعتون شاد باشه
كلي اين دوتا دخمل خاله ناز نازيو ببوس



ممنونم مهسا جون، انشالله شما هم همیشه شاد و سلامت باشید
مامان ثناخانمی
2 خرداد 91 12:12
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چه جشن تولد نازی
چه دخملای نازی
چه مامان نازی
مبارک باشه نیکاااااااااااااااااااااااااااااااااجون


ممنونم اعظم بانو، شما و دخملی هم خیلی نازید...
مریم مامان باران
2 خرداد 91 15:31
نیکای عزیزم تولدت مبارک.

مامان هنرمندش:آفرین به تو که اینهمه هنرمندو مهربونی و مطمئنم نیکا همیشه قدرت رو میونه.

خوبه نخواسته بودی چیزی به دیوار بزنی اگه میخواستی چه میکردی....نه؟؟

ببوس این زنبور عسل کوچولو رو....


ممنونم مریم جون، به خدا فقط چند تا زنبور به دیواره
تو هم بارانو ببوس
سودی
2 خرداد 91 23:34
مامان جون مبارک باشه, تزئینات خیلی خوب شده بود .... من نمی دونستم تولدت با تم زنبوریه... با اینکه خودت گفتی زیاد وقت نذاشتی ولی خیلی باسلیقه و زیبا تزئین شدند معلومه خیلی هنرمندی


ممنونم سودی جون، ده بار گفته بودم تمم رو ولی از بس هولی نمیخونی دیگه، نه بابا هنر کجا بود، در هر حال ممنونم
صنم
3 خرداد 91 0:18
مامان جون دستت درد نکنه تولد خیلی قشنگی بوده تزیینات هم عالی و دخمله گلت و اون باران کوچولو هم نور مجلس بودن خدا حفظشون کنه بوسسسس


ممنونم صنم جون، چشمات قشنگ میبینه، خدا یکتا گلی رو هم برای شما حفظ کنه
مامان سورنا
3 خرداد 91 2:45
تولدت مبارک نیکا جون.واقعا باید دست مامانت رو ببوسی.لباست هم خیلی خوشگل بود خاله.کاش من جای تو بودم.
مامان هنرمند دستت درد نکنه که اینقدر همه چی رو عالی برگذار کردی با این همه کار و وقت کمت.تزئینات خیلی قشنگ و خوشگل و با سلیقه بود و معلومه که حسابی به نیکا خوش گذشته مخصوصا با مداد رنگیهاش.


ممنونم سمیه جون، قابلی نداشت
لیلا مامان کیمیا
3 خرداد 91 10:08
مامان جونی تولد نیکای گل و خوشگل مبارک باشه....تزیینات تولدش با سلیقه مامان گلش خیلی خیلی نازو قشنگ بودن....

ببوس دختر نازتو




ممنونم ليلا جون، لطف داری
تو هم کیمیا گلی رو ببوس به منم رمز بده
مامان بیتا
3 خرداد 91 19:16
چه تولد قشنگی انشالا هزار ساله بشی نیکا جون. دست مامان درد نکنه خیلی زحمت کشیده. همه چیز عالی بود ماشالا خیلی هنرمندی.


ممنونم خاله ی خوب، چشماتون قشنگ میبینه، بیتا گلی رو ببوسید
آرتیش
5 خرداد 91 2:27
تولد دختر گلت مبارک باشه انشاءالله که 120 ساله شه


ممنونم
هدیه جووووووووووووووون
11 خرداد 91 11:19
سلام
چی تفلد خوفی داشتی خانومی
چی همه کادوی خوشدل مخصوصا اون چش قلنبه ها
خیلیم خوشدل میرقصی با دوست جونت


سلام، بازم ممنونم، اون چش قلنبه ها کادوی خاله خوبمه و اون دوستم هم دختر یکی دیگه از خاله هامه