نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

امروز روز توست ...

1391/2/31 8:44
نویسنده : مامان
328 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم، بهترینم، امروز روز توست ...

صبح جمعه از خواب بیدار شدم، نماز خوندم، گفته بودن سوره انشقاق بخونم، دعا کردم برای سلامتی تو که هنوز توی وجودم بودی، خدایا به بزرگیت قسم همه چیز به خیز بگذره، شاد و خندون بودم وقتی پا توی بیمارستان گذاشتم، این باعث تعجب بقیه هم بود، خودمم تعجب میکردم انگار نه انگار مادری هستم که وقت به دنیا اومدن فرزندشه ... تمام لحظه لحظه ی اون روز رو توی سررسیدم نوشتم ...
شاد و خندون بودم، لحظه ها سپری شد، اشک اومد، درد اومد، بغض اومد، فقط می گفتم خدایا ... یا خدا ...،، عقربه های ساعت به دنیال هم اما نه مثل همیشه، زمان به کندی سپری میشد، ناگهان درد رفت و گم شد و لذت مادر شدن در میان اشک شوقی که پهنای صورتم رو خیس میکرد در یک لحظه نثارم شد، ساعت دو و چهل و پنج دقیقه بعد از ظهر روز جمعه سی و یکم اردیبهشت ماه سال هشتاد و نه، لحظه ای که روی قلبم حکاکی شد و امروز دو سال از اون روز میگذره و من در حیرتم از بزرگی و سخاوت خداوندی که پاداش درد و رنج چند ساعته رو شیرینی یک عمر مادری میده ....

"تولدت مبارک دلبندم"

خدای من، خدای خوبم، پناه دلبندم باش، سپاسگزارتم تا همیشه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نوژا
31 اردیبهشت 91 9:04
تولدت مبارک نیکا جان همیشه سالم باشی


ممنونم
مامان علی خوشتیپ
31 اردیبهشت 91 10:07
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی


ممنون
سحر مامان سودا
31 اردیبهشت 91 13:22
نیکا کوچولو تولدت مبارک عزیزم زندگی سراسر از شادی برات ارزو می کنیم. سودا و مامان


ممنونم سحر جون
مامان ثناخانمی
31 اردیبهشت 91 13:41
الهی همیشه نیکا بیاد و غصه بره


ممنونم اعظم بانوی گل
رادین عشق زندگی
31 اردیبهشت 91 13:50
سلام کوچولو نازنازی 2 سالگیت مبارک باشه


ممنونم خاله ی خوب
سمانه مامان پارسا جون
31 اردیبهشت 91 18:38
تولدت مبارک گلم


ممنون خاله ی خوب
مسافران آسمانی
31 اردیبهشت 91 22:10
سلام به نیکا جون و مامان
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم...الهی 120 ساله بشی گل دختر ناز...


سلام عزیزم
ممنونم از تبریک قشنگتون
مهسا
2 خرداد 91 7:47
خيلي زيبا نوشتي دوست جونم
اميدوارم هميشه و هميشه سلامت باشه


ممنونم مهساي گلم، انشالله تو و حلما گلی هم همیشه سلامت باشید
مامان سورنا
3 خرداد 91 3:01
یک عمر مادری بعد از تحمل درد گوارای وجودت.منم روز زایمانم رو هرگز فراموش نمی کنم.فکر می کنم هیچ کی فراموش نکنه مخوصا اگه طبیعی زایمان کنه.


ممنونم،درسته لحظه مادر شدن فراموش نشدنیه
هدیه جووووووووووووووون
11 خرداد 91 11:14
سلام
تولد مبارک خانومی
الهی 121 ساله بشی خوشگل خانوم
انشالااااااااااااااا همیشه کنار هم سالم و خوش روزگار خوشی سپری کنید


ممنونم از تبریکتون، شمام همیشه خوش باشید