نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

عروسک تازه

1391/3/9 15:18
نویسنده : مامان
451 بازدید
اشتراک گذاری

از اول خرداد ساعت کاریم برگشته به زمان دو سال پیش، یعنی یک ساعت مرخصی شیر حذف شده، گرچه خیلی روزها توی این دو سال این اتفاق میفتاد که اون یک ساعت مرخصیم رو مجبور بودم بمونم و کارام رو انجام بدم اما حالا که دیگه نیست دلم براش تنگ شده، ولی خداییش کاش یه روزی مدیرامون بفهمن که اونهمه هزینه ای که بابت موندن کارمندا بعد از ساعت دو متقبل میشن خیلی بیشتر از بازدهی اوناست، بگذریم ...
بعد از پست جشن تولد دوسالگیت فرصت نشد پستی بذارم تا امروز، این دو تا عکس رو روز بعد از جشنت با عروسکی که کادوی من بود گرفتی و تا دست میگیریش یاد باران می کنی و میگی "باران صداشو دوس نداره " (آخه مشابه همین رو به باران دادم که از آهنگش خوشش نیومد، یعنی یادم رفته بود باران از عروسکای موزیکال خوشش نمیاد وگرنه یکی دیگه براش میگرفتم)

بیست و نهم اردیبهشت ماه سال نود و یک

بیست و نهم اردیبهشت ماه سال نود و یک

دختر نازم از لحظه لحظه بودنت لذت میبرم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سورنا
9 خرداد 91 16:58
وای خدا چه عروسک خوشگلی و چه ست شده با رنگ کمدش و چه موهای خوشگلی داره مثل نیکا......


ممنون سمیه جون، خودم هم خیلی دوستش دارم