نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

من مامان ني ني شگفت انگيزم

1390/5/1 9:18
نویسنده : مامان
368 بازدید
اشتراک گذاری

آخي ماماني تو از اولشم براي ماها شگفت انگيز بودي مثل همه بچه هاي كوچولوي ديگه ...
من به عنوان مامان شما دخمل شگفت انگيز از همه مهربونايي كه به دخترم راي دادن ممنونم، منم به همه اونايي كه شگفت انگيز شدن راي داده بودم از جمله جيگر خودم ...
الان زنگ مي زنم به دخملي خبر بدم، در ضمن امروز وارد 15 ماهگي شدي عزيز دلم ...

ني ني شگفت انگيز مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهی
1 مرداد 90 10:35
نیکا جون و مامان نیکا
مبارکه
منم بهت رای داده بودم.


مرسي بهي جون
مامان هانیه سادات
1 مرداد 90 11:18
سلام عزیزم. تبریک میگم. نی نی من هم انتخاب شد. من به دخمل نازتون رای داده بودم. خیلی بانمک و جالب بود واسم.


سلام، سپاسگزارم
مامان هليا
1 مرداد 90 15:38
مرسي مامان نيكا دخمل قشنگتون رو هم ببوسيد.
مامان ایلیا
2 مرداد 90 2:37
lمبارک باشه عزیز دلم.کار نیکا خیلی با مزه بود.من و ایلیا به شما رای دادیم.خوشحالم که برنده شدید.انشاالله نیکای ناز و همچنین شما تو تموم مراحل زندگیتون برنده باشید.نیکا ناز را ببوسید.


ممنونم ايليا و مامان ايلياي عزيز
مامانی حنانه
2 مرداد 90 13:04
سلام عزیزم. ممنون بابت پیام تبریکتون. امیدوارم همیشه با نیکا جون شاد و خوش باشید


ممنونم، انشالله شما هم هميشه سلامت باشيد
میترا
4 مرداد 90 10:48
واااااااااااایییی شگفت انگیز شدنت مبارک خالههههههههههههههه
مامان پریا
4 مرداد 90 13:19
اول با سلام دوم بهتون صمیمانه تبریک می گم. در آخر خاله ی مهربون من مامان پریا هستم و شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
گیلدا
5 مرداد 90 9:43
با سلام به شما.به دخمل گلتون تبریک می گم. امیدوارم همیشه سالم و شاد و موفق باشه.شما به وبلاگ تفکر مثبت سر زدید؟
براتون آرزوی موفقیت دارم


سلام و ممنونم؛ نه سر نزدم در اولين فرصت مي بينمش
مامان سورنا
12 مرداد 90 1:52
تو بی نظیر و شگفت انگیزی نیکا.چه برنده مسابقه باشی چه نباشی


مرسي خاله جون، لطف داري