نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

جشن تولد برديا

1390/4/27 12:36
نویسنده : مامان
403 بازدید
اشتراک گذاری

جديداً يه پارك محله اي نزديك خونه پيدا كرديم كه تا حالا دوبار با نيكا رفتيم اونجا البته اين پارك گم نشده بود ها، منتها ما تازگي فهميديم اونجاست آخه محله رو كامل نمي شناسيم،

جمعه بيست و ششم تيرماه نود

ديروز هم باز رفتيم اونجا، توي سطح شهر پر بود از جشن و مراسم براي نيمه شعبان، البته ما هم شب نيمه شعبان جشن تولد دعوت بوديم و دخترم براي اولين بار در جشن تولد يه ني ني ديگه شركت مي كرد اولين جشن تولد هم كه مال خودش بود نفسم ...

دو تا پسر بچه دو ساله هم توي جشن بودن كه به نيكا خيلي احترام مي گذاشتن، اونجا يه لحظه توجهم جلب شد به تفاوت هاي بچه ها، با وجود اينكه نيكا قدش بلنده و از نظر بدني بزرگتر از سنش نشون مي ده قربونش برم اما كنار اون دو تا پسر بچه دقيقا معلوم بود كه دختر چقدر ظريف تر از پسره ...

راستي توي پارك نيكا با ديدن يه پسربچه شيطون همش دست منو مي كشيد كه دنبالش كنه، سرسره رو هم خودش سر مي خوره مي آد پايين فقط من پايين سرسره مي گيرمش چون گاهي خيلي با شتاب مياد (از دخمل محتاط مامان اين كارا بعيده ها)

يه اتفاق جالب ديگه هم اينكه ديروز سحر دوست دوران راهنماييم رو توي پارك ديدم و فهميدم خونشون درست روبروي خونه ماست، خيلي خوشحال شدم بعد اينهمه سال ... دنيا واقعا كوچيكه ها ...
دنيات هميشه بهاري باشه عزيز مامان (هر وقت ميگم عزيزم اون لبهاي خوشگلت تو نظرم مياد كه ماماني رو مي بوسي و مي گي عسيسم، فدات بشه ماماني)

موفرفري مامان روز جمعه بيست و ششم تير نود

موفرفري مامان روز جمعه بيست و ششم تير نود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پارسا
27 تیر 90 23:20
خيلي ممنون خاله که اومدين وبلاگ من. آجي نيکا خوبه؟ بهش سلام برسونين


خواهش مي كنم عزيزم، خوبه ممنونم
دانيال
28 تیر 90 10:09
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال


سلام عزيزم، هنوز كه راي گيري شروع نشده باشه چشم
دانيال
28 تیر 90 12:02
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد من هم به شما راي مي دهم اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
ATeNa
28 تیر 90 12:47
سلام عزیزم نی نی نازی داری به وبلاگ من سر بزن اگه خوشت اومد و مايل به تبادل لينک بودي من رو به اسم : پسمله فینگیلی لينک کن بعد به من از توي قسمت نظرات وبلاگم خبر بده ، لينک سايتتو بزار و بگو به چه اسمي لينکت کنم از آشناييت خوشحال شدم منتظرتم فعلا باباي
مامان سورنا
29 تیر 90 2:54
وای خدا .چه بلایی شده این نیکا.چه سرسره سواری میکنه وروجک.خدا حفظش کنه برات


ممنونم مامان سورنا جون، خدا سورنا تپلي رو هم براي شما حفظ كنه نازنين


بهی
29 تیر 90 10:31
آخی خاله جون چه با نمک شدی.
نیکا تو واقعا نی نی شگفت انگیزی هستی هزار ماشالا امیدوارم توی مسابقه برنده بشی خاله.


مرسي خاله جون، بيتا گلي رو ببوس