نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

چهار و نیم سالگیت مبارک دختر نازم

1393/9/1 14:14
نویسنده : مامان
406 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوب و مهربونم،
نیکای نازنینم، درست چهار سال و نیمه که لبخند زیبای زندگی من و بابایی شدی
روزها به سرعت برق و باد می گذره و شما نازنین مامانی به سرعت بزرگ میشی و من با دیدن عکسهای قدیمیت هاج و واج می مونم که خدایا دخترکم کی اینقدر بزرگ شد ...

هنوز هم صحبت کردنت بینظیره و درک و دقت و ریز بینیت توجه همه رو جلب می کنه
حواست خیلی جمعه و به کوچکترین مسایل دقت می کنی و به خاطر میسپاری، که البته این مساله گاهی کار من و بابا و بقیه اطرافیان رو سخت می کنه، به کتاب و سی دی و کاردستی علاقه زیادی داری و نقاشی رو هم گرچه کمتر از گذشته اما دوست داری و دنبال کارهای خلاق و جدید هستی ...
هنوز اتفاقات مهد رو از لا به لای بازیهات متوجه میشم و کمتر مستقیم شروع به تعریف می کنی، هنوز خواسته هات رو غیرمستقیم میگی و بیرون که میریم به ندرت ازمون میخوای چیزی برات بگیریم
با به دنیا اومدن داداشت اعتماد به نفست خیلی بیشتر شده و زیاد پیش میاد که نقش منو برای داداشت بازی می کنی و حتی جملات من رو به کار میبری مامان کوچولو ...

"چهار سال و نیمه شدنت مبارک دلبندم"
اینم چند تا عکس از دختر ناز و مو قشنگ خودم

شهریور ماه سال نود و سه

جشن بازگشایی مهد در ساختمان قدیمی

مهرماه سال نود و سه

شهریور ماه سال نود و سه

خدا جونم دخترم رو به تو میسپارم

 

پسندها (1)

نظرات (3)

hanieh
10 آذر 93 13:48
سلام وبلاگ خوشگلی دارین اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
مامان
پاسخ
سلام دوست عزیز، ممنون از نظرتون، به روی چشم حتما سر میزنم
hanieh
15 آذر 93 11:15
عجب دختر نازییییییییییی ایشالا سایه شما از سر بچه هاتون کم نشه
مامان
پاسخ
مرسی دوست عزیز، لطف داری
ميترا
15 آذر 93 12:21
واي مشالله چه موهاي بلندي عزيزم خدا حفظت كنه .هم تو رو و هم داداشي گلت رو داشتيم مامان جون رمزييييييييييييي
مامان
پاسخ
ممنونم ميترا جون بعضي وقتا پیش میاد دیگه شما ببخش میترا جون