نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

مادر

1391/1/8 13:09
نویسنده : مامان
339 بازدید
اشتراک گذاری

این سومین بهاریه که من مادر شدم، مادر چه کلمه زیبا و پر مسئولیتی، مادر که میشی دیگه خودت نیستی، مادری، مادر یه فرشته آسمونی که مسئولی روی زمین آسمونی نگهش داری، مادر که میشی میشی امانت دار ...

وای خدایا مادر که میشی، باید خیلی صبور بشی، صبورم که باشی بازم باید صبورتر بشی، مادر که میشی، باید قوی بشی، قوی هم باشی باید باز هم قوی تر بشی ...

اینها رو می دونم تو منوجه نمیشی، عین من که تا مادر نشدم متوجه نشدم، مادر که نبودم شاید خیلی وقتها مادرم رو محاکمه می کردم اما حالا که مادرم خیلی جاها حق محاکمه مادرم رو به خودم نمیدم، همینطور پدرم ...

دختر گلم مادر که شدی می فهمی امروز چی برات نوشتم، من مادرم و باید صبور باشم، باید قوی باشم، باید بهت زندگی کردن رو یاد بدم، من مسئولم ...

بهارت پر از شکوفه های شادی دلبندم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سورنا
8 فروردین 91 15:41
واقعا که چه پست قشنگی بود مامان جون.انگار همش حرفای دل منم بود....من مادرم و باید صبورباشم.....


ممنونم، آره عزیزم باید صبور و مقاوم باشی
مامان الين
14 فروردین 91 10:55
صبر!
الان كه مادر شدم بيشتر اين كلمه رو درك ميكنم.
جقدر سخت ولي شيرينه
سال نو مبارك باشه عزيزم انشاله كه سالي پر از خير بركت و سلامتي داشته باشي.
روي نيكا گلمو ببوس


ممنونم عزیزم، تو هم سالی صبورتر از گذشته داشته باشی
الین عزیزم رو ببوس