نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

سفر به سی سخت

1396/3/31 8:44
نویسنده : مامان
112 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه 25 خرداد ماه 96 به اتفاق مامان جون و آقا جون به سی سخت رفتیم، شهری زیبا در نزدیکی یاسوج، با طبیعتی بسیار دیدنی، جاده ی مارپیچ و طبیعت اطراف اون آدم رو یاد جاده چالوس می انداخت و برای من و بچه ها خیلی جذاب بود، بعد از حدود 4 ساعت رانندگی به محل اقامتی که از قبل رزرو کرده بودیم رسیدیم و بعد از استراحت کوتاهی برای دیدن چشمه میشی راهی شدیم، چشمه ی بسیار زیبایی که در زمانی که ما رفتیم خیلی هم خلوت بود، من روزه بودم و قرار بود برای افطار به داخل شهر برگردیم، کیان که از سنگ های کنار چشمه کنده نمی شد و همش دوست داشت دستاش رو پر از سنگ کنه و توی آب پرتاب کنه، من و نیکا هم پایی توی آب زدیم که حسابی سرد و دلچسب بود ...
عکس ها بهتر از من روایت می کنند :

روز جمعه برای دیدن غاری در 35 کیلومتری سی سخت در روستای ده شیخ راهی شدیم، چه تجربه ی بی نظیری، تمام مدت با خودم به حال و هیجان اون چوپانی فکر می کردم که اولین بار این غار رو با این عظمت پیدا کرده و اون طور که راهنما می گفت به امید یافتن گنج تا مدت ها به کسی چیزی نمی گه ...

دفترچه خاطرات بازدیدکنندگان غار ...

نوه ی صاحب خانه همبازی بچه ها

و پایان سفر ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)