نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

تولد بچه ها

1396/3/16 9:02
نویسنده : مامان
99 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد 7 سالگی دخترم و 3 سالگی پسرم رو در کنار دوستای هم کلاسی نیکا با حضور خاله نرگس و خاله زهرا، باران و زری دی جی و مامان جونا برگزار کردیم، البته مادر دو تا از بچه ها هم حضور داشتن، کارت دعوت که داستانی شد برای خودش هم به صورت الکترونیکی و کاملا مدرنخوشمزه بدون صرف کاغذ برای همه فرستاده شد، داستانشم این بود که من اشتباهی روز جشن رو به جای جمعه، پنجشنبه نوشته بودم و بعد از ارسال توی گروه و ارسال برای تک تک بچه های کلاس متوجه اشتباهم شدم و مجبور شدم اصلاحیه بزنم و دوباره برای همه بفرستمزبان
جشن قشنگی بود به خصوص برای نیکا که در جمع دوستانش بود


دردونه ی 7 ساله ی من

و کیان پسر کوچولوی 3 ساله ی من هم تو هیچ عکسی نیست و همش اینطوری بودزبان

بهترین های من تولدتون مبارک، خدای مهربون پناهتون باشه ☘️☘️☘️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)