نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

دخترک با احساس من

1395/2/26 11:01
نویسنده : مامان
1,167 بازدید
اشتراک گذاری

دلنبدم، دیروز آخرین روز مدرسه رو با تحویل گرفتن وسایلت و خداحافظی تلخی با دوستان و معلمت پشت سر گذاشتی، به قول خودت از قول معلمت مثل برق و باد گذشت ....

تلفنی بهم گفتی که همه بچه ها به جز نیوشا با خانوم معلمتون گریه کردین موقع خداحافظی، و اینکه شعر خداحافظی خوندین ... (البته بعد برام گفتی که نیوشا هم توی سرویس گریه ش گرفته)
هفته پیش هم وقتی آخرین سری تکلیفهات رو برات آوردم تا انجام بدی، متن خداحافظی خانوم معلمت رو در انتهای تکالیف برات خوندم که بغض کردی و اشک تو چشمات جمع شد و بعدشم توی بغلم کلی گریه کردی، باورم نمیشد چقدر زود بزرگ شدی دخترک عزیزم، انتظار اینطور دلتنگی رو ازت نداشتم، توی بغلم در حالیکه اشک میریختی گفتی که "من دلم برای خانوم معلمم تنگ میشه " و وقتی ازت خواستم که آروم باشی گفتی "آخه خیلی سخته"، تو دلم گفتم خوش به حال این خانم معلم خوب (معلم دوره پیش دبستانیت سرکار خانم خسروی بودند که خیلی دلسوز و مراقب بچه ها بودن، خدا خیرشون بده، هیچ وقت فراموش نمیشن)

نیکای با احساس مامانی، دردونه قشنگم، خیلی زود اون روزی می رسه که با مدرسه خداحافظی کنی و وارد مقاطع بعدی بشی به امید خدا ...

به یاد روزهای اولین سالی که در محیط مدرسه پیش دبستانی رو پشت سر گذاشتی از عکسهای مدرسه ت تعدادی رو به یادگار اینجا ثبت می کنم

جشن رنگ ها

آبان 94

مراسم صبحانه در ماه محرم، قربون چهارزانو نشستن خاصت برم

آبان 94

نوحه خوانی در ماه محرم

آبان 94

آبان 94

اردوی یک روزه کوهدشت

آبان 94

جشن یلدا

دیماه 94

دیماه 94

اینجا در حال آموزش مفهوم پیدایش شب و روز هستن

دیماه 94

دخترم اینجا تاریخچه ساخت ساعت رو توضیح داده

دیماه 94

جشن پیروزی انقلاب

یازدهم بهمن ماه 94

دختر شیرازی ما با لباس مامان دوزش خجالت

یازدهم بهمن ماه 94

موقع اجرای برنامه به درخواست یکی از مادرا که معترض بود بچه ش دیده نمیشه صندلی گذاشتن و تعدادی از جمله شما رفتین بالای صندلی که الهی بمیرم همش حواست به پایه های صندلی بود دختر محتاط من ...

اجرای مانور در جشن بهمن

بهمن 94

بهمن 94

جشن هفت سین با حضور تعدادی از دوستات

بیست و چهارم اسفند 94

اینم هفت سین کوچولوی دخترکم برای جشن مدرسه

بیست و چهارم اسفند 94

نقاشی همگانی در مورد طبیعت

پانزدهم اسفند 94

جشن نیکوکاری

دهم اسفند 94

اینجام توی مراسم جشن و نورافشانی میلاد حضرت علی (ع) شرکت کردی که تعدادی از دوستات هم اومده بودن

ششم اردیبهشت 95

آموزش حیوانات اهلی و وحشی

جشن بزرگداشت معلم که گروه سرود کلاس دخترم منتخب بود برای اجرای برنامه

پانزدهم اردیبهشت 95

پانزدهم اردیبهشت 95

اسامی هم کلاسی های دوره پیش دبستانیت در شعبه 5 با حضور سرکار خانم خسروی عزیز:
آرمیتا حیدری، پارمیس صبوری، سودا رحمانی، درسا بیغرض، النا نقشینه فرد، نیوشا فرجام، آرام جعفری، الیسا ابراهیمی، باران وکیلی، دینا قامتی فرد، زهرا خسروی، سلوانا زاهد، ماریا داوودی، ملینا پورمضان، مهرسا شهریزی، نارگل دهقان، پارمیدا پیتام، پرنیا باقری، پرنیا محجوبی، فاطیما عرب

 

دخترکم با داداشش بعد از اجرای سرود

پانزدهم اردیبهشت 95

و اینم دخترک دلنبد من با لباس فارغ التحصیلی

خدا پشت و پناهت باشه عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)