نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

مامان بیخیال

1394/5/29 11:25
نویسنده : مامان
598 بازدید
اشتراک گذاری

"می بینی صدام چه جوری شده، شما که اصلاً عین خیالت نیست، راحت از شب تا صبح کولر رو روشن میذاری، ببین من سرما خوردم ..."

اولین جمله ای که بعد سلام و احوالپرسی از نیکا پشت تلفن میشنوم اینه، یخ کردم وقتی گفت اصلاً عین خیالم نیست، میگم "الهی بمیرم من که شما سرما خوردی"
حق با اونه دیشب تا صبح از خواب بیدار نشدم تا کولر رو خاموش کنم ...

آخه والا این موقع از سال رو آدم نمیدونه شب کولر رو روشن بذاره یا نه، اغلب حدود ساعت 3 نیمه شب از خواب پامیشم و خاموش می کنم اما دیشب به راستی مثل میت تا صبح تکون نخوردم، چقدر بچه ها راحت و با صراحت حرفشون رو می زنن، مثل ما آدم بزرگا هزار جور سختی به خودشون نمیدن تا آخرش حرف دلشون رو بزنن ...

فدای صدای سرماخوردت بشم منِ بیخیال ...
 

پسندها (1)

نظرات (0)