نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

تقدیم به مادرم

1391/2/23 14:25
نویسنده : مامان
331 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن تر از هر چشمه سار
مادرم ای عطر ناب زندگی
مادرم ای شعله ی بخشندگی
مادرم ای حوری هفت آسمان
مادرم ای نام خوب و جاودان
مادرم ای حس خوب عاشقی
مادرم خوشتر ز عطر رازقی
مادرم ای مایه ی آرامشم
مادرم ای واژه ی آسایشم
مادرم ای جاودان در قلب من
مادرم ای صاحب این جسم و تن
مادرم می خواهمت تا فصل دور
مادرم پاینده باشی پر غرور
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من

نمیدونم شاعر این شعر کیه اما هر کی هست دستش درد نکنه، همیشه نوشتن از تو برام سخت بوده آخه واژه ای نیست که لایق تو باشه به خدا، همیشه سایه ت بالا سرمون باشه، همیشه استوار باشی مادر عزیزم ...

دختر نازنینم می خوام هیچ وقت زحمات مامان جونات رو فراموش نکنی و بدونی که اونام حق مادری به گردنت دارن، می دونم خیلی دوستشون داری، اما ازت می خوام که هیچ وقت محبتاشون رو فراموش نکنی و همیشه قدردان زحماتشون باشی دلبندم ...
این سومین روز مادریه که خودم هم مادر شدم و به این مادری افتخار می کنم، به داشتن فرزندی چون تو می بالم، خدایا کمکم کن مادری باشم شایسته فرشته ای که بهم امانت دادی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نانازیا
23 اردیبهشت 91 16:53
سلام شما هم بیاین برای کوچولوتون توی نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها یه خونه درست کنین شاد باشید www.nanazia.ir نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
هدیه جووووووووووووووون
24 اردیبهشت 91 20:12
سلام
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
روز مادر گرامی


سپاسگزارم، روز مادر بر همه ی مادران سرزمینم مبارک باد
مامان سورنا
26 اردیبهشت 91 8:05
مامان جون روزت مبارک و روز مادرت هم مبارک و روز همه مادرای خوب مبارک.....


ممنونم عزیزم، روز تو هم مبارک باشه