نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

كلاف زندگي

1390/6/6 12:58
نویسنده : مامان
384 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز صبح به سختي از خواب بيدار شدم، آخه شبش تا ديروقت بيدار بودم و داشتم بافتني مي كردم، جالبه نه بافتني تو اين فصل، آدم اسم بافتني رو مياره گرمش ميشه، چيكار كنم ديگه الان ببافم كه تو فصل سرما حاضر باشه ديگه، يادش بخير اولين بافتنيهاي زندگيم رو وقتي تو دلم قلنبه شده بودي بافتم ...
هر كي ميديد تعجب مي كرد آخه من اصلاً اهل اين هنرنمايي ها نبودم ...
مامان و آبجي ها مي گفتن از كجا بلد شدي، آخه مامانت هنرهاي مورد علاقش اصلاً خانومانه نبوده هيچ وقت، عاشق موسيقي و ورزش و خطاطي و نقاشي بودم ...
اما دوران شروع مادر شدنم واقعا مادر شدم، دوخت و دوز و بافتني براي شما شيرين عسل مامان ...
پرده اتاق، رو تختي ها، چند تا بالش رنگ و وارنگ كه خودم پنبه گرفتم و درست كردم، دو دست لحاف و تشك ناز و كوچولو كه هنوزم استفاده مي كني،

كلاف پيچ در پيچ زندگيمون دست يكي ديگه ست، ما هم تنها كلافي كه گيرمون اومده اينه ديگه، مي بافيم تا ببينيم چي ميشه ...

بعداً نوشت : اينم سارافون خانمي كه اصلاَ راضي نيستم، فكر كنم خودش هم راضي نيست چون نپوشيدش و منم ناگزير تن عروسكش كردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سورنا
23 شهریور 90 0:01
وای این سارافون که خیلی ناز و قشنگ شده چرا راضی نیستی.بیا دستورش رو هم به من بگو جدی میگم.خیلی قشنگ شده