نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

تولدی دیگر

1393/8/17 12:55
نویسنده : مامان
288 بازدید
اشتراک گذاری

خوب خدا رو شکر که فرصتی دست داد تا بازم اینجا بنویسم ......

امروز هفدهم آبانماهه، تقویم میز کارم روی هفده اردیبهشت ماه باز بود، یعنی درست شش ماه پیش ...
درسته شش ماه به سرعت برق و باد گذشت و دومین هدیه آسمونی ما شش ماهه شد ...

بله من اردیبهشت ماه امسال در جشن تولد چهارسالگی دختر گلم یک نوگل چهارده روزه رو هم در آغوش داشتم، دختر قشنگم، که الان داری نیمی از چهارمین سال زندگیت رو پشت سر میذاری، الان یک داداش کوچولوی شش ماهه داری که بی نهایت دوستش داری، خانواده سه نفره ما با "تولدی دیگر" چهار نفره شد

امیدوارم از این به بعد بتونم مثل گذشته لحظه هایی که میگذره و حیفه که ثبت نشه رو بتونم اینجا به یادگار بنویسم

پسرک  نازم درست دو ساعت بعد از تولدش

 

خدایا شکرت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ميترا
24 آبان 93 10:05
جيگر پسر گل و دختر نازت رو اي كلك پس مشغول بچه داري بودي هزاران هزار بار بهت تبريك ميگم و اميدوارم هميشه با بچه هاي گلت روزگار زيبايي رو بگذرونيد مریم جون
مامان
پاسخ
ممنونم میترای عزیز، لطف داری آره دیگه اون غیبتی که گفتم همین بود، ولی همش به فکرت بودم و دلم میخواست بهت زنگ هم بزنم از تبریکت هم خیلی ممنونم، مرسی برای دعای خوبت، تو هم همیشه شاد و سلامت باشی همراه دسته گلات
مریم مامان باران
28 آبان 93 23:34
ای خانوم زرنگ و مسکوت!!! مبارک باشه قدمش حسابی ببوسشون....چقدر خوب که الان نیکا یه داداش جون داره.
مامان
پاسخ
ممنونم لطف داری، ایشالا روزی باران باشه، تو هم باران گل رو ببوس
مامان سورنا
8 بهمن 93 14:20
من قبلا تبریک گفتم...و شاید الان دیر شده باشه ولی تولد گل پسرت رو تبریک میکم مامان جون...قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون
مامان
پاسخ
البته سمیه جون تو خیلی پیش از این به ما لطف کردی، بازم ممنونم