نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

ماه مبارک

1392/4/20 13:01
نویسنده : مامان
412 بازدید
اشتراک گذاری

اين ماه رو هميشه دوست داشتم از بچگی، از همون وقتی که حتی روزه هم نمیگرفتم اما عاشق وقت افطار و نشستن کنار سفره سحری بودم، همون روزهایی که به عشق این ماه یه نصفه روز رو مثلاً روزه کله گنجشکی میگرفتم و چشمم دنبال رنگینکی بود که گردو قلنبه ترش کرده بود ...
یادش بخیر چقدر ماه رمضون گذشته و من هر سال فکر میکنم به کسایی که سال قبل آخرین ماهی بود که روزای ماه رمضون رو حالا یا با روزه یا بدون روزه گذروندن و خدا رو شکر می کنم که بازم یه ماه رمضون دیگه توان روزه داری بهم داده، خدایا ممنونتم ...
این ماه خیلی دوست داشتنی تر شد برام چون خدای مهربون تو دختر خوبم رو توی همین ماه مهمون دلم کرد و سه سال اول زندگیت شب قدر من و بابا نذر داشتیم ...
خدایا کمک کن این روزها متفاوت باشه برام و بتونم بهتر و بیشتر شکرگزارت باشم، من هیچ وقت بنده خوبی برات نبودم اما میدونم که تو خیلی مهربون و بخشنده ای ...
میدونم تا چشم بهم بذارم این روزا تموم شده نذار روزای آخر حسرت به دلم بمونه که ای وای تموم شد و من چیزی نصیبم نشد آخه نمیدونم که شاید ماه رمضون بعدی رو نبینم ....

کوله بارت بربند....
شاید این چند سحر فرصت آخر باشد ...
که به مقصد برسیم بشناسیم خدا را ...
و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم ...
میشود آسان رفت ...
میشود کاری کرد که رضا باشد او ... 
ای سبکبال در این راه شگرف، در دعای سحرت ....
در مناجات خدایی شدنت، هر گز از یاد مبر ...
من جامانده بسی محتاجم ...
(شاعر نمیدونم کیه اما شعر بسیار زیباییه ممنونم)

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پانی تم
20 تیر 92 15:39
( پانی تــــــــــم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل ...ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد. www.panitem.ir میتونید قیمتهای مارو با سایتهای مشابه مقایسه کنید
ليلا
21 تیر 92 22:33
دوستم چقدر قشنگ نوشتي ،كلي لذت بردم و منم ياد بچگي هام افتادم ،يادش به خير
و دقيقا اين ماه بود كه كوچولويي تو وجودمون جوونه زد و اين ماه رو برامون خاطره انگيزتر كرد
دعاهات هم خيلي قشنگ بود،منم امين بهشون ميگم
شعرت هم عالي بود دوستم


خواهش میکنم لیلای عزیز
آره یادش بخیر واقعاً، خدا کنه کوچولوهامون هم روزهای به یاد موندنی از این ماه براشون به یادگار بمونه، ممنونم که اینهمه لطف داری دوستم
سودی
26 تیر 92 1:11
امیدوارم مثل عنوانی که گذاشتی ماه رمضون برات مبارک مبارک باشه.... شعر خیلی تاثیر گذاری بود من هم التماس دعا دارم


انشالله سودابه جون، محتاجم به دعا
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
5 مرداد 92 20:08
سلام محمدپارسا توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتید به کد 578 رای بدید فقط کافیه کد 578 به 20008080200 بفرستید باتشکر
میترا
13 مرداد 92 13:32
سلام مامان جون
چقدر خوب نوشتی ................منم این ماه رو خیلی دوست دارم ولی این سالها یکم ناشکری هم می کنم چون روزه داری خیلی سخته.
ما رو هم دعا کن عزیزم
نیکا جون رو هم ببوس

سلام عزیزم
ممنونم و لطف داری، خوب همه مون ناشکری می کنیم و اونطوری که باید سپاسگزار نیستیم میترا جون، آره درکت می کنم روزه توی روزهای بلند تابستون یه مقدار سخته، خدا به همه مون توان بده انشالله، مثل برق و باد می گذره
تو هم مهراد و مینای گلم رو ببوس و ممنونم که سر زدی
و منم التماس دعا دارم

مامان بیتا
20 مرداد 92 15:04
انشالا که هزار سال زنده باشی و ماه رمضون های قشنگ و پر برکتی داشته باشی عزیزم.


ممنونم دوست خوبم، تو هم همینطور
ساراکوچولو
6 شهریور 92 12:54
ماشالله به دخترکم...راستی اومدم شماروبه جشن تولد سارا جون تووبش دعوت کنم..


ممنونم، مبارک باشه، انشالله به شادی و سلامتی