نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

ای دنیا ...

1392/4/17 11:58
نویسنده : مامان
452 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای ما آمیزه ای از غم و شادیه و به هیچ کدوم نمیشه دل بست ...
چهل روز پیش بود که وقتی داشتم شیرینی تولد دختر همکارم رو میخوردم اس ام اس دردناک مرگ دوستم رو گرفتم که بر اثربیماری فوت کرد و شیرینی تو دهنم تلخ تلخ شد، رقیه عزیزم روحت شاد باشه حیف که خیلی زود رفتی ...
خیلی سخته باور یه زندگی تازه دور از درد و رنج های دنیایی و شیرینی مرگ؛ من هنوز به اون بلوغ نرسیدم که اینطور فکر کنم ...

آه از گرگ عجل
که چه زود سایه شومش را
بر گل باغ برافراشت
و چه آسوده تو رفتی
و ندیدیم که بودی
زانکه آرام تر از باد بهاری
در زمستانه زمانی رفتی
پر پرواز تو را
تا به خدا خواهد برد
و تو در آغوشش
تا ابد خواهی ماند
منزل تازه مبارک بادت
خانه ای جنس بلور
باغچه هایی نسرین
و درخت طوبا
چشمه ای رنگ صفا
از درِ خانه یتان
تا درِ عرش خدا
حق به همراه همه اهل دعا
سفرت خیر مبارک باشد

" شاعر : عباس قلعه چی "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان باران
17 تیر 92 12:34
عزیزم بازم بهت تسلیت میگم و امیدوارم خودت همیشه سلامت و شاد بالای سر گل دخترت و در کنار همسرت باشی.


پست قبلی مختص به خودته دیگه؟

ممنونم مریم جون
انشالله تو هم همیشه زنده باشی و شاد و سلامت
پست قبلی آره مربوط به خودمه، اما پستهای قبلش آزاده فکر کنم نخوندی اونا رو

مامان سورنا
20 تیر 92 0:36
واقعا که چه دنیای بی وفاییه....به قول تو به هیچیش نمیشه دل بست...


آره سمیه جون، فقط خوبیها میمونه و بس
ساراکوچولو
11 مرداد 92 14:34
سلام عزیزمن مامانی ساراجونم...دیشب اومدم به وب دخترنازت وازساعت سه شب تاپنج صبح نشستم همه پستهای یک سال اخیرت تا الانش حوندم (ببین چقدرباحوصله ام وبه نوشتهای دیگران اهمیت میدم)چون خیلی ازنحوه تربیت وکارهای دخملی نیکاجون خوشم اومدچون خودم دختردارم ودلم میخوادتوهمه وبهابگردم ببینم مامانهای خوب برای پرورش یک بچه بااستعدادچکارمیکنن...ماشالله دخترشماازالان استعدادهای خوبی داره بخصوص علاقه اش به نقاشی ..تولددخترم پری روز بود ...خوشحال میشم به وب من وساراکوپولوسربزنی مامان مهربون..بوس برای نیکا!


سلام و ممنونم براي اينهمه لطف، شرمنده فرمودید دوست عزیز
خدا دخترتون رو حفظ کنه، راستش من کار خاصی برای دخترم نمی کنم و از این بابت ناراحتم، چشم حتماً به وبلاگ دخترتون سر میزنم اما قول نمیدم مثل شما اینهمه وقت بذارم باید ببخشید
بوس برای دختر نازشما