نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

تولدت مبارک ...

1391/8/8 15:01
نویسنده : مامان
316 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد منه، هشتمین روز از آبان دوست داشتنی و پرخاطره، چه هدیه ای با ارزش تر از شنیدن تبریک تولدت از زبون گنجشک کوچولوی مهربونت و بعد هم دوستان و عزیزانت که به یادت بودن ...

امروز صبح وقتی داشتم شلوار نیکا رو که هنوز خواب بود بهش می پوشوندم(دیشب با شلوارک خوابیده بود) یواش یواش چشماشو باز کرد و مثل اکثر روزا لبخند زد، خواب آلو بود اما می دونستم که بیدار میشه و دیگه نمی خوابه، همینطور که آمادش می کردم بهش گفتم دخترم امروز روز تولد منه ها، گفت : "تولدت مبارک" ... وای خدا این زیباترین هدیه تولدم بود ... فدای اون صدای خوابالودت بشم من ...

دوستان مهربونم هم که بینهایت بهم لطف کردن و با آرروهای قشنگشون دلم رو خوشحال کردن، از همتون ممنونم، واقعاً داشتنتون مایه بالندگیه ...

این پیامک زیبا که از طرف نازی جون برام رسید رو دوست دارم اینجا ثبت کنم:
آرزو دارم هر روز برایت رویایی باشد در دست، نه دور دست
شوری باشد در دل، نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی، نه روزمرگی
سالروز آغاز بودنت مبارک

(راستی یه بارون خوشگل پاییزی هم امروز بارید که باعث شد شادتر بشم)
خدای بزرگ و مهربونم سپاسگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ميترا مامان مهراد
9 آبان 91 11:25
تولدت مبارك مامان جون

بهترينها رو برات آرزو مي كنم در اين روز كه يكي از بهترين روزهاي زندگيته.............

امروز اينجا هم بارون اومد و خيلي روز خوبيه


ممنونم میترای نازنینم
خیلی لطف کردی، چه عالی، بارون ... به به، امیدوارم همه ی روزات خوب و شاد باشه، و میدونم که به زودی شادتر هم خواهد شد به امید خدا
نرگس خاله
11 آبان 91 8:48
هر چی بگم بهونه خوبی برای فراموش کردن روز تولدت نیست خواهر گلم
واقعا منو ببخش ولی به حساب نامهربونی نذار
حالا از صمیم قلب بهت تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال زنده باشی و سایه ات بالا سر نیکای عمرم باشه .
اصلا اختیار اشکمو ندارم بازم ببخشید


وای نرگس مهربونم، خواهر نازنینم، اینکه مساله ای نیست گلم، خوب منم از این فراموشی ها فراوون دارم ...
تو مهربون ترین خواهر دنیایی ...
ممنونم عزیزم، آخه اشک برای چی گلم؟ الهی هیچ وقت اشکاتو نبینم خواهرم
نازی
13 آبان 91 16:54
قربون این گنجشک کوچولو بشم ، واقعا چه لذتی داره این جمله رو از زبونشون شنیدن ، ببوسش
خوشحالم که از پیامکم خوشت اومده عزیزم


ممنونم نازی جون، آره جمله ت رو خیلی دوست داشتم
مریم مامان باران
14 آبان 91 0:56
وای عزیزم با تاخیر بازم میگم تولدت مبارک .

بگردم دور این نیکای قشنگم با این تبریک عاشقانه اش........حسابی سرحال شدیا....


ممنونم مریم جون تو که کلی تبریک بهم تبریک گفته بودی.

آره حسابی شاد شدم اول صبحی، بازم ممنونم
مامان سورنا
15 آبان 91 13:00
تولدت بازهم مبارک باشه دوست آبانی گل.منم باز هم برات بهترینها رو ارزو می کنم.این متن تبریک نازی هم خیلی زیبا بود....


ممنونم سمیه جون، تبریک های همتون رو دوست داشتم اما متن نازی ادبی و دوست داشتنی بود گفتم اینجا ثبت بشه، ممنونم ازت آبانی عزیز
مامان بیتا
8 آذر 91 8:20
انشالا که سایه این مامان مهربون همیشه بالای سرت باشه و شاهد پیشرفتا و موفقیتای همدیگهه باشید.


ممنونم خاله مهربون، انشالله شمام همیشه سلامت باشی