نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

سارا عروسه ...

1391/7/26 14:53
نویسنده : مامان
2,478 بازدید
اشتراک گذاری

سارای عزیـــــزم،
میدونم اینجا رو می خونی، به همین خاطر این مطلب رو فقط برای این مینویسم که عروسیت رو بهت تبریک بگم، آخه من نمیدونستم عروس شدی که تازگی از مامان پری شنیدم، برات خیلی خیلی خوشحال شدم و از صمیم قلب بهت شاد باش می گم ، انشالله که خوشبخت بشی ...


این گلها از طرف من و نیکا و باباش تقدیم به تو و همسر گرامی ... می بوسمت ...
عروسیت مبارک باشه سارای عزیزم

اینم یه خاطره از همون شب که خبر عروس شدن سارا رو شنیدم:

رفته بودیم فرودگاه دنبال مامان جون پری که از تهران برگشته بود، نیکا بغل من بود و نانسی هم بغل نیکا، توی محوطه چشم چشم میکردم مامان رو ببینم که بهش گفتم نانسی رو ببر بالا تکون بده تا مامان جون ما رو ببینه همین کارو مثل یه بازی با خنده انجام داد که همون لحظه هم مامان رو دیدیم حالا هر وقت اون شب رو یادآوری می کنه میگه که نانسی رفت بالا مامان جون رو ببینه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ميترا مامان مهراد
26 مهر 91 17:04
مبارك باشه عروسي سارا خانوم........خوشبخت باشن

نيكا جون عجب ترفندي به كار بردي هاااااااااا
زود مامان بزرگت رو پيدا كردي آفرين آفرين هم به نانسي كه تو اينقدر خوب تربيتش كردي


ممنونم میترا جون، سارا دختر عمه ی بابای نیکاست که ایران نیست و مثل اینکه نمیتونه اینجا نظر بذاره وگرنه حتماً ازت تشکر میکرد ...

ممنونم خاله جون، مهراد خان رو ببوسید ...