نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

روز درختكاري

1389/12/15 14:53
نویسنده : مامان
302 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز درختكاريه اولين روز درخت كاري زندگي تو نازگلكم

اميدوارم درخت زندگيت هميشه پربار و پرثمر باشه عزيز دلم. امروز از ساعت ۶ صبح بيدار شدي و مامان و بابا رو بيدار كردي. فكر كنم چون ديروز خواب مونده بوديم خواستي امروز زود برسيم اداره.

صبح ساعت ۶ دختركم از خواب بيدار شده بود من چشمام رو روي هم گذاشته بودم و يواشي ميپاييدم كجا داره مي ره. رفت به سمت ميز تلويزيون و دستگيره كشو رو گرفت و روي دو زانو بلند شد و بعد نشست. اين مدل نشستن رو تازه ياد گرفته. همينكه نشست شروع كرد تلويزيون رو نگاه كردن و دست زدن اين يعني تلويزيون رو روشن كنيد مي خوام دس دسي كنم و برقصم. ديشب كلي با آهنگ بري باخ منصور ني ناي كرد و دست زد. الهي قربون دستاي كوچولوت برم كه توي سكوت صبح صداش تو سالن مي پيچيد.

راستي نگفتم پريروز رفته بوديم سوپر ماركت روبروي خونه آقاي فروشنده وقتي عسلکم دستش رو به سمت شكلات ها دراز كرد يه دونه شكلات بهش داد كه پوست زرورق داشت و سريع كرد دهنش و پوستشو كند به سرفه افتاد من اومدم بگيرم ازش با لج دعوام كرد.

بعد كه خريد كرديم و خواستيم بريم بيرون از ماركت فروشنده رو هم دعوا مي كرد نميدونم چي مي گفت خوشگلكم.

الهي قربون خوابيدنت برم من. ديشب با خودم فكر مي كردم چي خواب مي بيني آخه توي خواب مي خنديدي با صدا ...

موش موشك مامان خيلي مي خوامت به خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)