نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

آرزو

1390/1/30 9:42
نویسنده : مامان
266 بازدید
اشتراک گذاری

(امروز سه شنبه 23/01/1390 هست و تو خونه مامان جون پري هستي نازنينم)

آرزو مي كنم توي زندگي هيچ وقت غم به دلت نياد ماماني

وقتي يه روزي دختر جووني بشي و اين كلمه ها رو بخوني دلم مي خواد با همه وجودت دركم كني. من نتونستم مامان خودم رو درك كنم، تا وقتي كه ازدواج كردم اما دلم مي خواد تو عاقل تر از من باشي.

چيزايي كه فكر مي كنم من نداشتم رو برات فراهم مي كنم اما بايد حواسم به دل تو هم باشه. اينا رو با خودم مي گم كه يادم بمونه تو نياز به استقلال داري. اما نيكا دخترم نمي دوني چقدر از خدا مي خوام كه دختر عاقل و فهميده اي بشي. صبور و با حوصله باشي و از من كمتر احساساتي باشي دختر گلم

اگه يه روزي از دستم عصباني شدي، بيا باهم حرف بزنيم. ناراحتي و رنجش رو هيچ وقت تو دلت تلنبار نكني مامان. باهام حرف بزن و چيزي رو از من مخفي نكن مادر. تو همه هستي مامان هستي عمرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)