نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

ماماني منو ببخش

1390/1/9 8:52
نویسنده : مامان
264 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني عزيزم، نازنين دخترم ببخش مامان رو اگه گاهي بي حوصله و كم طاقت ميشه. ببخش مامان رو اگه گاهي ازت قد آدم بزرگا توقع داره. ببخش مامان رو اگه گاهي كاري مي كنه كه گيج ميشي و با تعجب نگاه مي كني ...

ديشب براي شام مهمون خونه دايي محسن بوديم. عصر كه داشتيم آماده مي شديم يه كمي به خاطر سرماخوردگيم و خوردن دارو و استرس مهموني پنجشنبه كم طاقت شده بودم و دخملي هم كه كمي بي حوصله بود و مزيد بر كم صبري من شده بود و از طرفي نم يذاشت كارام رو انجام بدم، كمي بدخلقي كردم به فرشته كوچولوي عزيزم ... خدا منو ببخشه

امروز صبح پيراهن تنت نبود آخه ديشب دير وقت برگشتيم خونه و فقط شلوارت رو عوض كردم آخه گفتم اذيت ميشي اگه بخوام بلوزت رو عوض كنم. صبح خواب بودي وقتي مي خواستيم از خونه بيايم بيرون، اين بود كه همونجور بدون بلوز پيچيدمت توي پتو و بردمت تو ماشين كه بريم خونه آقا جون ولي توي ماشين بيدار شدي و لباست رو تنت كردم

الان هم مامان جون زنگ زد و من صداي قشنگت رو كه ديگه الان به وضوح صدام مي كني و مامان مي گي و با صداهاي معني دار خواسته ت رو ميگي ميشنيدم

قربون صداي دخترم برم ....

خدايا بهم صبر و حوصله و تحمل زياد بده، اينو عاجزانه ازت مي خوام .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

r.memorial
9 فروردین 90 9:50
سلام
من هم با تو هم دردم . امیدوارم که خدا همیشه بهمون صبر بده و به کوچولوهامون درک !


آمين
مامان عسل و آریا
9 فروردین 90 12:21
سلام دوست عزیزم.
دوست خوبم اسم گل دخترتون چیه؟انشالله خدا براتون حفظش کنه از طرف من ببوسیدش.:



سلام عزيزم
اسم دخترم نيكاست، ممنونم، شما هم كوچولوهاتونو ببوسيد