نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 10 سال و 4 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

زمستان است ...

1394/10/21 14:38
نویسنده : مامان
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونای من
چقدر باز زمان گذشت و من نتونستم چیزی بنویسم، زمانی که تند تر از هر چیزی می تازه و یک لحظه هم مجال بازگشت نمیده، که اگه میداد دلم می خواست برمیگشتم به روزهایی که تنها فکر و دغدغه ام تولد میوه دلم بود، بر میگشتم و دوباره همه روزهای قبل رو تجربه می کردم و دوباره لذت میبردم ....

خوب خاصیت زمان اینه که می گذره و هر لحظه ش ناب و منحصر به فرد و تکرارنشدنیه، آدما هم یه جورایی همینطورن، منحصر به فرد و یکتا ...

نیکای نازنینم، کیان دلبندم، میوه های زندگی من و بابا، به وسعت دنیا دوستتون دارم و به ژرفای اقیانوس ها آرزوها دارم براتون، بهتون می بالم و با داشتنتون خوشبخت ترین زن دنیام ...

با وجود همه تلخی هایی که دنیای ما آدم بزرگا داره اما این شیرینی خنده های شما دوتاست که کامم رو شیرین مثل عسل می کنه، زمستون سردم رو گرمی نفسهای شما دوتاست که گرم می کنه ...

هجدهم دیماه سال 94

خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)