نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

مرتب کردم

1397/7/16 8:02
نویسنده : مامان
861 بازدید
اشتراک گذاری

اغلب شب ها قبل از خواب تمیزکاری های خونه رو انجام میدم و صبح هم قبل از بیرون رفتن از خونه همه چیز مرتب می شه. به ندرت پیش میاد انقدر دیر بیدار بشم که رخت خوابا جمع نشه و بمونه برای وقتی از سرکار برگشتم، اما اغلب همیشه یه دونه تشک کوچولو و بالش هست که کف اتاق می مونه که جای پسرکم کیانه، چون توی خواب بغلش می کنم و صبح ها راهی میشم ...

حدود ساعت 5 که تازه رسیدیم خونه، وقتی در حال جمع و جور کردن و جادادن کیف و ساک هایی هستم که هرروز پیچیده میشه، میرم توی اتاق و می بینم تشک سبز رنگ با بالش گوله شده و پرت شده روی تخت نیکا، می پرسم بچه ها کی این تشک رو پرت کرده، کیان با ذوق میاد تو اتاق و با زبون شیرینش میگه "من پرت کردم، چون نباید اینجا به هم ریخته باشه، من مرتب کردم"
ای جان مادر، کلی ذوق می کنم و ازش تعریف می کنه، آفرین پسرک مرتب منبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)