نيكانيكا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
كيانكيان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

زندگي مامان و بابا

یارب نظر تو برنگردد ...

مننون

1395/4/12 12:07
نویسنده : مامان
301 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک کوچولوی من شب تا صبح حداقل یک بار از خواب بیدار میشه و "اَبت" یعنی شربت می خواد، حتماً هم باید بغلش کنم و با خودم ببرمش تو آشپزخونه و براش شربت درست کنم، جالبه تو اون وضعیت که چشماش غرق خوابه شربت رو از دستم میگیره و میگه "مننون" و بعد از اینکه تا ته لیوانش رو نوش جان کرد لیوان رو میده دستم و سرش رو میذاره رو شونم و میخوابهخواب آلود

روزهای تعطیل که فکر کنم هر دو ساعتی یه بار شربت میخواد، از اولش هم به نوشیدنی ها خیلی علاقه نشون میداد، حتی مامان جون پری می گه گاهی که چای سبز درست میکنم میاد کنارم و ازم چای سبز میگیره میخوره، یا حتی وقتایی که دم کرده آویشن درست میکنه مایل به نوشیدنش هستخندونک

وسط راه رفتنش یهو برمیگرده به سمتم و میگه "مامان" بعد که جواب میدم( یعنی تا جواب ندم هی می گه مامان)، صورتش رو میکشه به سمتم و میگه "بوووس" که یعنی بوسش کنم بعدشم میگه "مننون"بوس
تو همین موقعیت اگه آبجی یا بابا هم اون دور و ورا باشن دل اونا رو نمیشکنه و میره به سمت هر کدوم بوس رو میگیره و میگه مننون

عاشق ماشین و اتوبوس و کامیون و کلاً وسایل نقلیه هست و بدجوری توجه می کنه به چرخیدن چیزهایی که میچرخه، حتی سوار ماشین میشیم میخواد سرش رو بیرون بیاره و چرخیدن چرخهای ماشین رو نگاه کنه، کالسکه آبجی رو برمیداره و برعکسش میکنه و مدتها چرخاش رو میچرخونه و کیف میکنه ...

خیلی دلم میخواد از شیرین کاریها و شیرین زبونیهاش بنویسم اما چون میدونم فرصت نمیشه چند تا خاطره رو با عکس ثبت می کنم، به امید روزهایی که بیشتر و بهتر بنویسم ...

شکار بستنی از فریزرتشویق

چهارم تیرماه 95

زیر گذر و شادی پسرم با دیدن چراغها

اول خرداد 95

تولد باران که به قول خودش تولد واقعیشم نبود و فقط برا دور همی مطابق تاریخ قمری بود، پسرم ناخناشو "شاک" (لاک) زده بودخنده

سوم تیرماه 95

پسرک عشق ماشین من با ماشین تازه

چهارم تیرماه 95

هنوز چشماش خوابه اومده سراغ ماشیناش

ششم تیرماه 95

انقدر روی زمین سرش رو میذاره و ماشیناش رو اینطرف و اونطرف می بره که همه میگن جلوی موهاش زود میریزهخندونک

عشق نانای و موسیقی، فدای ذوق کردنات بشم من

دوم خردادماه 95

دلبندم ازت "مننونم" برای تک تک لحظه های شادی که برامون میسازی

پسندها (2)

نظرات (0)